loading...
میرو دانلود | دانلود نرم افزار, بازی, تم, فیلم, عکس
آخرین ارسال های انجمن
امیرارسلان بازدید : 1389 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (11)

مجله بهترین موبایل سال 2014 بزودی از میرو دانلود

بزودی مجله ای در سایت میرو دانلود منتشر می شود با عنوان بهترین موبایل سال 2014 که طراح و نویسنده این مجله مدیر سایت میرو دانلود یعنی امیرارسلان جمیلی می باشد. این رقابت بر سر پنج ابر موبایل است که این پنج ابر موبایل در عکس بالا آمده است. نظرات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. ما از نظرات شما هم در این رقابت استفاده می کنیم. این مجله به زودی با فرمت پی دی اف برای دانلود در این سایت قرار می گیرد.

برای دانلود به آدرس زیر بروید:

http://mirodl.rzb.ir/post/405

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سید محمدحسین در تاریخ 1392/11/03 و 12:37 دقیقه ارسال شده است

با سلام میرو دانلود
کی پس این مجله را می دی بیرون دانلود کنیم می خوام موبایل بخرم. اگه میشه سریع تر. من که در نظرمه نوت 3 بخرم ولی ببینم نتیجه این مجله چی میشه شاید نظرمو عوض کنم.شکلک
پاسخ : دوست عزیز می خوام خوشحالت کنم. همین امروز یعنی 3 بهمن می ذارم برای دانلود. ساعت 12 ظهر

این نظر توسط omidmoz در تاریخ 1392/11/03 و 12:03 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز ...وبلاگ پر مخاطب و جالبی داری ...تمایل دارم با وبسایت شما تبادل لینک کنم ...اگر شما هم مایلین ما را با اسم
دانلود صوت دوبله فارسی فیلم انیمیشن کالکشن فیلمها وبه ادرس
http://omidmoz.rozblog.com
ما را لینک کنید ..و به بنده اطلاع دهید تا شما را هم لینک کنم ...

با تشکر ..مدیر

راستی

اگه میخوای از هر بازدید کننده وبت 80 ریال پول دربیاری
از این لینک ثبت نام کن

http://lipop.ir/ref:287

مثل کاری که خودم دارم انجام میدم و خداییش راضی هستم.
نیم ساعت کدش رو توی وبلاگت بزاری اگه راضیت نکرد سریعا کد رو بردار ولی مطمئن باش مثله خود من مشتری دائمی این سایت میشی . اون وقت بعد از چند روز که حسابت به ده هزار تومن رسید درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توی حساب بانکیت تحویل بگیر .
و بعد از ورود کد را دریافت و در قسمت قالب سايت خودت بذار

این نظر توسط کسب درآمد عالی از سایت یا وبلاگ در تاریخ 1392/11/02 و 10:40 دقیقه ارسال شده است

سلام . دوست عزيز .
ماشااله با اين همه بازديدي که سايتت داره مي توني حسابي ازش پول در بياري .
کاري که خودم دارم انجام ميدم و خداييش راضي هستم .
سايتي بهت معرفي مي کنم که خودم هم دارم استفاده مي کنم فقط کافيه ثبت نام کني و نيم ساعت کدش رو توي وبلاگت بزاري اگه راضيت نکرد سريعا کد رو بردار ولي مطمئن باش مثله خود من مشتري دائمي اين سايت مي شي .
کافيه وارد اين آدرس بشي :
http://redpopup.com/ref:208
و ثبت نام کني و کدش رو بزاري توي سايتت و آدرس سايتت رو حتما تو قسمت مديريت وبسايت ثبت کن .اون وقت بعد از چند روز که حسابت به 15 هزار تومن رسيد درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توي حساب بانکيت تحويل بگير .
دوست عزيز توي اين دوره زمونه که هزينه هاي زندگي زياده نبايد شانس پول درآوردن راحت و بي دردسر رو از دست داد .
فقط نيم ساعت امتحانش کن و خوشت نيومد ديگه استفاده نکن .

این نظر توسط محمدرضآ در تاریخ 1392/10/30 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

به نظر من هر کدوم از این ها یه خوبی داره
به نظر من بستگی به کارایی شما داره
شما اگر به سرعت علاقه دارین اپل تو این ها خوبه
اگه به دوبین Z1
و ....
و هر کدوم از یه لحاظ خوبه شکلک
موفق باشینشکلک
پاسخ : خیلی ممنون از این نظرتون بزودی مجله منتشر می شه ولی نمی دونم چرا بعضیا نظر نمی دن تا اون موبایلی را که می خوان برنده کنن.

این نظر توسط حمیدرضا معلم طاهری در تاریخ 1392/10/25 و 13:20 دقیقه ارسال شده است

سلام
من یه سایت دارم که توی اون می تونم تبلیغ سایتت رو بزارم. البته خیلی از سایت های دیگه هم هستن که می تونی توی اون ها تبلیغات بزاری ولی سایت من فرقش اینه که قیمت تبلیغات اون خیلی کم تر از اون جیزیه که توی سایت های دیگه میشه دید.
مثلا من توی سایتم برای تبلیغات متنی به جای این که مثل سایت های دگه 6هزار تومان بگیرم ، 2هزار تومان می گیرم.
حتما به سایتم بیا

freeenglish.ir

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط صابر اعظمی در تاریخ 1392/10/24 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش واقعا وبلاگ خوبی داری اگه با تبدل لینک موافقی یه خبر بده؟راستی اگه دوست داشتی توی سایتم عضو شو؟

این نظر توسط هیچ کس در تاریخ 1392/10/24 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم میرو دانلود از این رقابت ها زیاد تر بذارشکلک
پاسخ : چشم بیشتر می گذاریم البته اگر ببینیم بازدید کنندگان میرو دانلود ما را حمایت می کنند چرا که نه؟

این نظر توسط اسمم به تو هیچ ربطی نداره در تاریخ 1392/10/24 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

همین که اپل سی پی یو 64 بیتی داره دیگه روی هر چی موبایله رو کم کردهشکلک اپل همیشه برندششکلک

این نظر توسط مرتضی در تاریخ 1392/10/24 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

من خودم آیفون 5 اس دارم خیلی خوبه. سامسونگ هشت هسته ای می زنه ولی نمی تونه از یه هستشم استفاده کنه. اپل از دو هسته ای هم که داره عالی استفاده می کنه.

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/10/24 و 15:27 دقیقه ارسال شده است

سونی زد 1 دوربینش محشره.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
این سایت برای تمامی دوستداران دانلود رایگان می باشد که من سعی کردم برای اینکه راحت چند چیز را دانلود کنید مطالب مختلف در موضوعات مختلف گذاشتم که تا جایی بتوانید تمامی نیاز هایتان را برآورده کنید. تولد میرو دانلود هم نه دی نود و دو می باشد. جهت حمایت از ما در سایت عضو شوید و نظرات خودتان را با بقیه به اشتراک بگذارید. باتشکر-مدیریت میرو دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید از کدام موضوع مطلب بگذاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1334
  • کل نظرات : 439
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 951
  • آی پی امروز : 387
  • آی پی دیروز : 531
  • بازدید امروز : 2,949
  • باردید دیروز : 1,878
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 24,854
  • بازدید ماه : 61,348
  • بازدید سال : 321,282
  • بازدید کلی : 2,187,650
  • کدهای اختصاصی
    Get our toolbar!

    اسکرول بار